baksmällan

nu har det hänt..smygande, inte helt uppenbart, men det har hänt.
Baksmällan har slagit till, 3 månader tog det, men den kom iaf. Den här veckan, och möjligtvis förr veckan har jag gått runt med en tung känsla i bröstet, saknaden av människor, vänlighet och Gud. Vanligtvis sätter sig baksmällan redan dagen efter man lämnat allt det, men inte den här gången. Jg var nog för envis/utbränd för att inse att jag nog helst velat stanna kvar på Bjärka.

jag kan nog inte påstå att jag helt ångrar att jag flyttade hem heller, men just denna vecka så kan jag inte fatta varför jag sitter fast här uppe.
Jag blev dock oerhört ägd förra veckan, jag var nästan i upplösningstillstånd, less,frustrerad, rastlös och bara ropade högt när jag körde bil till träningen
" GUUUUUUD du är sämmmmmmmmst, ge mig ett jobb nångång latmask!"
..2 timmar senare

"ring ring..Hej, du vill du ha jobb?"
Ja.. vad säger man, tom Gurregubben behöver en spark i baken ibland..så, nu har jag jobb lite då och då. Ett Vikariat, men jag har inte allt för höga krav :)

Om det nu är några tappra få ur klassen som läser min blogg, även då jag haft några månaders uppehåll, så hälsar jag er, SAKNAD, jag längtar efter er, och tänker på er, jag glädjs åt er och hoppas att era sista månader blir underbara! tänk på mig och tvinga mig för all del att hälsa på, om det nu ska krävas att jag ska gå.


frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0