ny vecka

Fy vilken tråkig design jag har.. synd att jag är helt ointresserad av att fixa den då.

Nä, jag känner att jag är dålig på att informera er om allt spännande som händer här. Typ som att jag har städat mitt rum (finally!)  och att just blev  våldgästad av mina grannar matilda och louise:)

Nämen, läget är fortfarande väldigt stabilt, jag börjar träna imorgon kl 18.30, så håll tummarna!
Något jag däremot irriterar mig på är CSN, jag får aldrig pengar! så snart kanske dom kastar ut mig..:P

Iaf, livet här är..annorlunda. Vi är som jag kanske nämnt endast 10 stycken i klassen,och första gången jag fick veta det ( på väg från bussen till skolan) höll jag på att svimma. Skulle jag måsta umgås med endast 10 pers under ett helt år?!
andra chocken kom när jag blev inhyst i min skrubb det kunde ju knappast bli värre, eller jo. Jag hade ingen tandkräm.

Men, det visade sig senare att det rör sig en hel massa andra folk härikring, vi har husfolk,fratenitet dvs ett brödraskap/systraskap. Frateniteten håller sig mest på slottet och de har hårda regler, lite likt ett kloster skulleman kunna säga. De har bön 4 gånger per dag och total tystnad från kl halv nio påkvällen till kl 6 påmorgonen då de kliver upp :) Men det är ett härligt gäng, i alla möjliga åldrar.Oftast dom som drar ihop dom roliga sakerna somhänder här.. typ innebandy :)

på tal om innebandy så är detdet som händer nu :)

ni ska få se en bild på skavsåret jag fick förra veckan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Se till att du har lämnat din studieförsäkran efter att terminen började.

2010-09-21 @ 20:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0