extas

Ojoj.. vad längesen det var nu. exakt 4 veckor sen jag anlände hit, dagen då jag trodde mitt liv var över..men guess what! jag stoooortrivs:)


jag kan iaf upplysa er om att vi förra veckan var på missionsbåten Shalom ( som ni kan läsa om här-->http://www.shalommission.se) det var bara helt underbart. Heeelt underbart. Jag tror inte att alla i min klass var lika exalterade över det, men jag trivdes verkligen. Och jag gjorde galna grejor, typklättrade upp imasten, slängde mig i lianer och plockade kantareller. Kan ni tänka er det.. en norrlänning, utan minsta lilla aning om hur en kantarell ser ut och vips!så blir vi utkastade på nån öde lite ö för att plocka dem till middag. Jag kan säga att jag inte bidrog med mycket för att mätta flocken..men men :)

Jag vill tillbaka, tror jag. men jag har en vag aning om att jag kan ha lovat att göra något dumt ifall jag återvänder, men det återstår väl att se, livet handlar ju trots allt om att ta risker ;)

När vi kom tillbaka till bjärka var det bara duschen som gällde, sen tillbaka till linköping, mitt inatten, för att hämta upp Oscar, som bestämt sigför att ta priset som den största födelsedagspresenten för detta år. Vi hade det magiskt trevligt,och vi fick oss en guidad tur på slottet utav en av husfolket, han hade lite svårt att hålla sig till sanningen när det gällde vissa detaljer, men det var iaf väldigt underhållande :)

NU är Oscar hemma igen, tråkigt nog. Rummet blev faktiskt lite mysigare med honom där, trots den spygula färgen som pryder väggarna. Jag tror tom att oscar var det enda som faktiskt klarade av att vara snygg mot den färgen.;P
Allt klär en skönhet säger domju ;)

Jag vill iaf passa på att tacka för alla gratulationer:)
/ felicia"båtsman" morén

shalommatilda och louisespottävlingspottävlingspottävlingklättrar upp i masten!:)lianbadhjäääälpojojjag arbetar

tjaa..som ni ser är jag inte alltid den som gör häftigast saker, vare sig det handlar om spottävlingar eller lian-bad.. men.. jag var iaf med ;)

Kommentarer
Postat av: Svärmora

Så kul att du trivs :) men vi saknar dej iaf här hemma...

2010-09-22 @ 19:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0