slut på vecka 40

Japp, söndag it is, och inte vilken söndag som helst, itan det är Tacksägelsesöndag, så passa på att tacka för allt du har! (tro mig det är mer än du anar) :)

Det har också varit skördemarknad här på slottet, riktigt mysigt att se att sveriges befolkning fortfarande kan göra saker med händerna. Massa hemkokad sylt och marmelad, lokal honung, keramik, barnkläder, ljus, bröd bakat i slottets bageri mm. Jag trivs!

Vi fick också se en helt fantastisk "show", en utav våra grannar Net visade upp hur man vallade får, Net är alltså en Border Collie Huuuur kul som helst att se :) jag vill också ha en hund som kan allt..ge mig!
Nä, en fin vecka har det varit, ser fram emot en ny :)

nu blir det snart högläsning på slottet ur narnia, framför öppen brasa..

Tack för att ni läser om mitt tämligen ointressanta liv :)

HejOscarRoslund20årvadgördunuförtidenvarförhördualltidavdig?detvarjusålängesenvisågs!hehe..ärdettanogkrypteratnu?
merromantiskänsåhärblirintedettasåkalladekärleksbrevpuss!

Kommentarer
Postat av: Svärmora

Låter som en alldeles underbar dag på slottet.

Vill se mera bilder snart.

Har ni inget ämne på skolan som innefattar romantik?;)

Ha en underbar dag!



"Jag är mkt tacksam över min familj & att just du Felicia blivit en del av den, tack!:)

KRAM

2010-10-10 @ 13:11:20
Postat av: F2

Finns en hund här på Skogsvägen som kan allt, Klättra över 1m staket, gnälla sönder trumhinnorna på oss människor, Charma alla i sin väg.. hans namn är G O L I A T H ;D Kom och ta han :P

2010-10-16 @ 23:45:50
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-16 @ 15:54:50
URL: http://www.grinders.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0