tisdagsrusch

OJ vad tiden går! nu har jag varit här i 8 dagar, stundvis har tiden gått så fruktansvärt sakta och väskorna har i princip stått färdigpackade vid dörren utifall att. Men, jag har ändå hunnit vänja mig vid tanken att bo här nu framöver. Det största frågetecknet och hindret är ekonomin, då det ser ut som om jag inte blir beviljad ett tilläggsbidrag.. trist, då kommer jag helt plötsligt att måsta lägga till 1200 extra varje månad.. bara för boendet :/

men men, Gud är god-vi ser väl vad som händer.

Jag har förövrigt ett väldigtenerverandeproblem,nämligenattminmellanslagsknappglappar.

ajja..det har iaf visat sig att oscar inte får sova i samma rum som mig om han kommer på att han vill hälsa på. ( jag  tokläste alla regler igår) men,då tänkte jag slänga in honom hos arjeplogar'n Adam, då får dom prata sport tills dom lessnar:D

IKVÄLL var en historisk kväll! jag träffade mitt nya lag,alla verkade gulliga, så det känns bra,första träningen nästa tisdag kl 18.30:D


kul.,'

alla ni somhar en bibel i närheten( eller iaf har en) måste läsa 1korintherbrevet 13:4-7 magiskt vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0