Och på den 7e dagen vilade vi

Jo, sovmorgon(till10) sedan gudstjänst inne linköping. Det var vår söndag det.

Igår hade vi gemenskapsdag, lite lära-känna-lekar och dyl. Givande,sedan en låååångpromenad,grillning och innebandy(!!)tänka sig att en sån som jag kan vara uppskattad på en innebandyplan, men det ärjag sannerligen. Inte främst för mina otroliga skills dock.Mest bara för utfyllnad.:)

om det inte vore så att dom inte klarat sig utan mig hade jag nog stått över,då jag fick ett magiskt skavsår Under foten häromdan..också det tack vare innebandy.

Jag har laddat upp alla som gick, men fler bilder kommer sen,och en kort presentation utav alla mina klasskamrater :)




bpå väg mot nya äventyr Adam, helnöjd då han fick vara närmast fikat..grodakossapicknick




Kommentarer
Postat av: Svärmora

kan grodan, alias prinsen, möjligtvis vara Oscar!? ;)

2010-08-29 @ 20:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0