Bjärka säby dag 1

en hemsk resa, skulle man kunna säga. Vi hade världens skummaste kille i vår kupé. Han bör dock få en stor applåd,då han lyckats göra allt man kan på sina ( vi gissar) 20 år. Imponerande!

sen iaf, efter en snabb paus i sthlm gav jag mig vidare mot linköping, med huuuuur mycket packning som helst. Jag lovar att jag var mest ivägen av alla. Men, smällar man får ta.

Första intrycket av skolan var dock bra. omgivningarna är underbara, huset där vi bor är fint, osv. Men! rummen är förskräckliga. Lite som " hej du får bo i vår skrubb" alternativt " hej och välkommen tillbaka till 70talet."

dom är inte fina iaf.
Men jag gissar att något går göra så detblir lite mysigt iaf.. förslag?

kommer mer info sen, och bilder. Men just ikväll får det räcka.

en del av anexet där vi bor.rummet..

Kommentarer
Postat av: Frida

Okej.. såg lite skrubbigt ut, men med ditt kreativa sinne kan du nog få till det där på nåt vis. =) Kram!

2010-08-26 @ 21:35:48
Postat av: Svärmora

Vacker utemiljö iaf.

Häng upp ett snyggt badlakan som gardin vet ja... ;)

Eller förresten, ring Ernst, Timell lr Simon & Tomas!



Kram

2010-08-27 @ 20:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0